luni, 14 iulie 2014

Tutorial quilling - Gerbera


 Instrumente:


 Floarea este constituită din 2 rânduri de petale, primul fiind de dimensiuni mai mari, iar al doilea fiind de dimensiuni mai mici.

 Începem cu primul rând.
 Pentru o petală aveți nevoie de:






 Numărul petalelor depinde de dimensiunea cercului (următoarea imagine). Așadar, eu am folosit 15 petale, însă numărul poate varia de la o floare la alta, chiar dacă diametrul acesteia este același.


 Acum urmează baza de hârtie pe care vom lipi petalele (am decupat un cerc de rază 2,5 cm):


 După ce modelez și ajustez puțin cercul, ca să îmi faciliteze stabilitatea florii și ca să îi ofere un astpect reliefat (3D), încep să lipesc direct pe margine petală cu petală.



 Aplatizez vârful.


 Mijlocul florii:




Al doilea rând:



 Formăm perechi de inimioare pe care le lipim peste primul rând.



 Ultimul pas constă în lăcuirea florii.


 Acum este gata! Dacă realizați acest model, mi-ar plăcea mult să faceți o referință spre blog-ul meu. :)


Succes!

2 comentarii:

  1. Superba floarea!
    Vreau sa te intreb daca sablonul alb pe care ai modelat gerbera il scoti dupa ce termini floarea. Nu l-am mai vazut! Sunt mai noua in domeniu si de aceea intreb.
    Mersi pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult!
      În legătură cu cercul, lipesc direct pe el petalele... Pe spate se poate observa, însă depinde și de dimensiunea petalelor și a cercului dacă se va observa și din față... Eu am ales aceste dimensiuni și consider că sunt destul de ok pentru o floare cu diametrul final de aproximativ 5-6 cm.
      Sper că te-am putut ajuta! ☺

      Ștergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺